Fragtinformation

 

Fragt - gratis fragt hele vejen hjem!

For at være sikre på, at vores kunder er tilfredse, tilbyder vi nu alle kunder gratis fragt, hele vejen hjem! Det bliver ikke bedre!
(Gælder for hele Danmark, inklusive øer uden fast forbindelse)

 

Told - bekymringsfri levering!

Hos SparMax betaler du aldrig told eller andet end hvad der står i slutsummen ved kassen.
SparMax transporterer DDP (Delivery duty paid), så du som kunde skal føle dig godt tilpas med slutsummen, og ikke får nogen pris overraskelser.

 

DSV - en sikker rejse!

Det er vigtigt for os, at kunden kommer i første række, så hele rejsen fra onlinekøbet til varen bliver leveret til døren – bliver en fornøjelse for vores kunder. DSV har fokus på sikker og god transport og fokuserer på så få omlæssinger som muligt. d.v.s. at du ikke behøver å bekymre dig om transportskader. Dette giver også hurtige leveringstider! 

 

Levering - også til øerne!

Hvis du ønsker levering til Grønland, Færøerne eller Island, bedes du kontakte os!
Vi har et tæt samarbejde med RAL, Eimskip m.fl. og hjælper gerne med at organisere fragten.

 

Har du nogen spørgsmål?

Vores eksperter står klar til at hjælpe dig. Vi finder en løsning, som passer til dine behov!

Telefon: +47 455 03 801
Epost: salg@sparmax.dk

   

 


 

Levering

Vi leverer dine varer til fortovet eller vejen foran dit hus/rækkehus.
Bor du i lejlighed, leveres varerne til ejendommens hoveddør.

Vigtigt: Levering inkluderer ikke indbæring.

Dine produkter leveres med fragtfirmaet DSV. For mindre sydlige øer samt destinationer med postnumre 47–49 og 58–59 må der forventes én ekstra leveringsdag.

Du vil altid få besked inden levering – via telefon, sms eller e-mail. Det er derfor vigtigt at du oplyser korrekt telefonnummer og e-mailadresse ved bestilling, så vi kan kontakte dig og undgå forsinkelser. Du modtager desuden et forsendelsesnummer via e-mail og/eller sms, så du kan følge din levering hele vejen fra vores lager til din adresse.

Er du ikke hjemme på det aftalte leveringstidspunkt bliver du kontaktet for at aftale en ny levering. 

Et godt tip: Planlæg i god tid og bestil dine produkter, så de ankommer i rette tid i forhold til eventuelle håndværkere.

Alle leveringstider på hjemmesiden er vejledende. Du kan altid se om varen er på lager, eller om der er leveringstid. Leveringstiden regnes fra det tidspunkt hvor varen ankommer til vores lager. Derfra tager leveringen til din adresse typisk 1–3 hverdage. Der opkræves ikke fragtgebyr ved køb på sparmax.dk.

Ønsket leveringsdato kan ændres af dig via vores kundecenter eller kontaktformularen.
Bemærk: Ønsket leveringsdato er vejledende, og vi kan derfor ikke garantere præcis levering på denne dato.

 

Transportskade og forsikringer

Vi har transportforsikring, så du kan føle dig helt tryg!
Skulle der - mod forventning opstå en transportskade undervejs, dækker vi skaden via forsikringen og sørger for at du får en ny vare eller reservedel hurtigst muligt.

Vigtigt ved modtagelse:
Du skal altid kontrollere både produktet og emballagen ved levering – også om der mangler noget i forsendelsen. Er der synlige skader på emballagen eller mangler ved leveringen, skal dette noteres på fragtmandens kvittering ved modtagelsen. Dette er en forudsætning for, at skaden kan dækkes af forsikringen.

Er skaden sket under transporten skal du gemme både emballagen og produktet. Du skal desuden give os skriftlig besked om skaden via vores kundecenter senest 10 dage efter modtagelsen.

Vores eksperter står klar til at hjælpe dig!

Telefon: 39 20 00 11
Epost: salg@sparmax.dk

Copyright © 2025 Sparmax. All rights reserved.