• check

    Masse for pengene

  • check

    10 års garanti

  • check

    Fri fragt

  • check

    Lynhurtig levering

  • check

    365 dages åbent køb

Infocenter

Fragtinformation

Fri levering i hele Danmark!

Gælder ikke øer uden fast forbindelse, ring for pris oplysning.


Vi leverer alle ordrer via vores samarbejdspartner PostNord. Vi leverer til fast lavt pris til fortovet/vejen foran dit hus/rækkehus. Bor du i lejlighed leverer vi til ejendommens yderdør (ikke lejlighedens yderdør).

Du skal være opmærksom på, at der ikke indgår hjælp til at løfte produktet ind i dit hjem. Ønsker du dette tilkommer der en yderligere udgift.

 

Levering

Dine produkter bliver leveret med fragtfirmaet Postnord. Afhentning sker fra vores lager tirsdag i hver uge og herfra er leveringstiden 3-5 arbejdsdage. De sydlige mindre øer, destinationer med postnummer 47-49 og 58-59 må desuden påregne én ekstra dag. Du vil altid få besked før dine produkter bliver leveret, dette sker via telefon, sms eller e-mail. Derfor er det vigtigt at du ved bestilling oplyser dit korrekte telefonnummer og e-mail adresse. På den måde kan vi få kontakt med dig og sikre at der ikke sker forsinkelser. Du får også tilsendt et forsendelsesnummer via e-mail og/eller pr. sms, så du kan følge dine produkter fra lageret og hjem til dig.

Er du ikke hjemme på et aftalt leveringstidspunkt, vil du blive kontaktet for et andet leveringstidspunkt. Omkostningerne til den ekstra fragtkørsel skal du selv betale.

Et godt tip! Sørg for en god planlægning og bestil i god tid i forhold til dine håndværkere.
Alle leveringstider som vi oplyser på hjemmesiden er vejledende. På hjemmesiden kan du se om produktet er på lager eller om der er leveringstid. Leveringstiden er fra det tidspunkt hvor produktet ankommer til vores lager. Leveringstidspunktet hjem til dig vil være 3-5 dage. Vi sender produkter fra vores lager tirsdag i hver uge. Ved køb på sparmax.dk tages der ikke et fragtgebyr. Undtagelse: Større produkter som Spabad og grillhytte.

Produktet bliver leveret på den ønskede leveringsdato, såfremt produktet er på lager. Den ønskede leveringsdato kan ændres af kunden selv via vores kundecentret eller via kontaktskemaet. Ønsket leveringstid skal ses som vejledende og vi kan ikke garantere bliver præcist på den ønskede dato.

 

Transportskade og forsikringer

Trygt og sikkert! Vi har tegnet en transportforsikring og hvis der mod forventning sker en transportskade på produktet på vej hjem til dig, så står vi for forsikringsdelen og sørger for en ny produkt/-del til dig.

Du skal altid kontrollere produktet og emballagen når produktet ankommer hos dig også om der er mangler i det leverede. Hvis der er en synlig emballageskade eller mangler skal dette påføres kvitteringen til fragtmanden ved modtagelsen. Dette skal ske for at skaden kan dækkes af forsikringen. Hvis skaden er sket undertransport, skal kunden opbevare emballage samt produkt. Du skal informere os skriftligt om skaden/manglen (via kundecentret) senest 10 dage efter modtagelsen.